Aktuális
Felvételi tájékoztatók
KIFIR kiadvány 2018-2019. (PDF)
Tanulói jelentkezési lap központi írásbeli vizsgákra 2018-2019. (PDF)
Az oldalt az Oktatási Hivatal által megjelenített anyagokkal folyamatosan frissítjük.
Személyazonosító okmány igénylése kiskorúak számára
Kedves Szülők!
Az alábbi linkre kattintva megtalálják a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának tájékoztató anyagait, melyek a tankötelezett korú tanulók személyazonosító okmánnyal történő ellátásának feltételeivel, folyamatával kapcsolatos tudnivalókat tartalmazzák.
Személyazonosító okmány igénylése kiskorúak számára
Elektronikus Ellenőrző
Tisztelt Szülők!
Az elektronikus ellenőrző elérhető a honlap „Aktuális” oldalsávjában az „E-ELLENŐRZŐ” menüpontra kattintva, illetve az alábbi linken:
Iskolai pszichológus
Kedves Szülők!
A rendkívüli helyzetben is elérhető vagyok az Önök számára, amennyiben konzultálni szeretnének.
Megkereséseiket az alábbi csatornákon várom:
Telefon: +36 30 575 4771
Előzetes egyeztetést követően lehetőség van továbbá online beszélgetésre az alábbi csatornákon:
Skype
WhatsApp
Viber
Üdvözlettel: Fücsök István
iskolapszichológus
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kedves Szülők, Diákok!
Fücsök István vagyok, az iskola pszichológusa.
Okleveles pszichológus végzettségemet a Szegedi Tudományegyetemen szereztem. Ismereteim bővítése érdekében elvégeztem az Integratív Pszichoterápiás Egyesület gyermekterapeuta képzését. Emellett sport szakpszichológus végzettséggel is rendelkezem.
Jelenleg két 14. kerületi általános iskolában látok el pszichológusi teendőket. Legfőbb feladatom az iskola életében közreműködő személyeknek nyújtott tanácsadás. A diák, a szülő és a pedagógus is fordulhat hozzám segítségért.
Mire való az iskolapszichológia?
Az iskolapszichológia célja az iskolában tanuló diákok és az ott dolgozó pedagógusok mindennapjainak megkönnyítése, a felmerülő egyéni vagy csoportos nehézségek szakszerű megoldása, segítő beavatkozás. Az egyének és a csoportok (pl. osztályközösségek) életében időről időre felmerülnek kisebb-nagyobb elakadások, konfliktusok – az iskolapszichológus feladata, hogy az intézmény, a diákok és pedagógusok nehézségeinek, konfliktusainak, problémáinak megoldását elősegítse.
Hogyan dolgozik az iskolapszichológus?
Az iskolapszichológus segítségét igénybe lehet venni egyéni konzultáció keretein belül tanulási, beilleszkedési zavarok, érzelmi nehézségek szorongás, pályaválasztási bizonytalanság vagy bármilyen egyéb felmerülő probléma kapcsán. Szülők is felkereshetik kérdéseikkel, szintén egyéni konzultáció keretében.
Az iskolapszichológia része a csoportokkal való munka – osztályok esetében ilyen például a szociometria felmérés, az osztály társas közegének vizsgálata, vagy előadások, beszélgetések, önismereti játékok, közösségfejlesztő feladatok.
Ha iskolapszichológiai kereteken túlmutató problémák merülnek fel, melyek esetében terápiás tevékenység javasolt, a megfelelő szakemberhez irányítom a tanulót, szülőt, családot (pl. nevelési tanácsadó, családterápiás, pszichoterápiás, gyógypedagógiai tevékenységi körök).
Fontos tudnivalók
Az iskolapszichológust (ahogy az összes segítő szakembert) köti a titoktartási kötelezettség, a vele való találkozás pedig önkéntes. A találkozások száma egyéni konzultációk esetében teljes mértékben a problémától függ – lehet akár egy alkalom is, lehet 4-5 vagy annál hosszabb. Alapvetően beszélgetés történik a pszichológusnál, ritkábban játékos feladatok vagy rajzolás, esetleg néhány teszt kitöltése.
Bizalommal fordulhatnak hozzám, amennyiben kérésük, kérdésük merül fel. Előzetes időpont-egyeztetés után hétfőn 12:30-16:30, kedden 09:00-12:00, csütörtökön 12:30-16:30 között van lehetőség személyes konzultációra. Egyeztetésre az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen (az iskola nevének megjelölésével) van mód.
Határtalanul!
Határtalanul!
Határtalanul kiránduláson Horvátországban
2023. május 24-27.
Már nagyon vártam a Határtalanul kirándulást. Bár tudtam, hogy Levente bácsi minden évben megszervezi a hetedikeseknek, mégis alig akartam elhinni, hogy mi is elutazhatunk, ráadásul négy napra, egészen az Adriai-tenger partjára. Emlékszem, megbeszéltük a felkészítő foglalkozáson, hogy csak akkor úszhatunk a tengerben, ha az időjárás megengedi, de az előrejelzés szerint erre minden esélyünk megvolt.
Szerdán reggel gyülekeztünk a Tesco parkolójában, természetesen mindenki eljött, szerencsére senki nem lett beteg. Hosszú utazás után megérkeztünk első megállóhelyünkre, Eszékre.
Itt egy iskolában meglátogattuk a magyar diákokat. Megismerhettük az ottani tanítási rendszert, aztán énekeltünk egymásnak, beszélgettünk, és játszottunk a hatalmas tornacsarnokukban.
Ezután meglátogattuk Eszék nevezetességeit, a templomokat, a főteret, és a várat. Kedves idegenvezetőnk, Szilárd bácsi kvízt készített nekünk, a nyerteseket pedig meghívta fagyizni Eszék legjobb cukrászdájába.
Eszékről a Dráva árterében lévő Kopácsi-rét nemzeti Parkba mentünk, ahol sétáltunk a mocsár fölé épített pallókon, ismerkedtünk az élővilággal, főleg szúnyogból volt nagyon sok.
A várdaróci tájházban érdekes, és mulatságos népszokásokról meséltek nekünk.
Az éjszakát egy panzióban töltöttük, ahol finomat vacsoráztunk, és nem sokat aludtunk.
A második napon Zágrábba mentünk, nagyon sokat kellett ülnünk a buszon, mert messze volt a szállásunktól. Ezért korán elindultunk. A Száva parti Zágrábban sokat sétáltunk, meglátogattuk a Szent István és Szent László székesegyházat, amit éppen felújítottak.
Zágrábból ismét sok buszozás után elérkeztünk a tengerhez. Bevallom, még sosem láttam a tengert, ezért fantasztikus érzés volt megpillantani a busz ablakából. A szállásunk Crikvenicán minden várakozásomat felülmúlta! Nagyon finom vacsorát kaptunk, aztán lemehettünk a tengerpartra, ahol végre közelebbről is megcsodálhattam a tengert, ami a lemenő napfényben lenyűgöző látvány volt.
A harmadik nap reggelén először egy csodálatos hajóútra mentünk, a Krk-sziget hídján átkelve Omisaljba, ami egy festői dalmát városka. Innen még délelőtt megérkeztünk Fiuméba, a régi magyar hajózás, és tengeri kereskedelem székhelyére. Végigjártuk a magyar emlékeket, a mólóknál ma már hatalmas jachtok horgonyoznak.
A Fiumei Egyetem magyar nyelvi lektorátusához sétáltunk, ahol megnéztük a Világraszóló Magyarok kiállítást híres és fontos magyar feltalálókról, híres emberekről.
Innen Terszattó várába mentünk, ahonnan csodálatos kilátás tárult elénk az egész városra.
Miután végignéztük a várost elmentünk találkozni egy magyar gimnazistával, Miával. Részletesen mesélt az iskolarendszerről, és az ott élő magyarok népességi helyzetéről. Megtudtuk, hogy nagyon kevés magyar él ott, mégis megtartják a fontosabb magyar ünnepeket.
Majd a legjobban várt program következett: a Magyar Királyság régi üdülővárosába, Abbáziába, horvát nevén Opatijába látogattunk. Megcsodáltuk a fantasztikus mediterrán villákat, és szállodákat, és egy kis csobbanásra is maradt időnk.
A sok kaland után sajnos elérkezett az utolsó nap, amikor az időjárás is mintha szomorú lett volna, egy kicsit csepergett az eső. Hazafelé a hosszú úton megálltunk Varasdon, ahol megnéztük az Erdődyek várkastélyát, és sétáltunk a barokk városkában. A pékségben vehettünk igazi horvát burekot.
Az utolsó megállónk Csáktornya volt, ahol osztálytársam, Mester János előadást tartott a Zrínyi családról.
Fáradtan, de számtalan csodálatos emlékkel érkeztünk meg Budapestre, soha nem fogom elfelejteni ezt a csodálatos négy napot!
Qian Zita 7.a
Hunyadi János Ének-zenei, Nyelvi Általános Iskola
Határtalanul!
2022. május 19-21.
Tanulmányi kirándulás Erdélybe
Nagy örömmel tölt el minket, hogy idén ismét megrendezésre került a Határtalanul! program. Az idei hetedik évfolyam Erdélybe látogatott el, néhány nyolcadik potyautas és lelkes kísérőink társaságában. A program keretében a hunyadis delegáció meglátogatta Nagyváradot, Kolozsvárt és sok másik szép várost. Indulás előtt nem is hittem volna, hogy három nap alatt mennyi remek kaland eshet meg az emberrel, de életem egyik legszebb élménye várt rám Erdélyben.
A busz korán, reggel hat órakor indult, de mi frissen pattantunk fel rá, készen az útra. Lelkes idegenvezetőnk még Budapest határán belül elismételte kirándulásunk bővebb programját. Erdélyi idő szerint nagyjából déli 12 óra lehetett, amikor megérkeztünk Nagyváradra.
A városban először a Püspöki palotát és a római katolikus székesegyházat tekintettük meg. A grandiózus templomban rögtönzött hárfa-koncert várt ránk. Így haladtunk tovább teli szívvel az Emke kávéházhoz és az Ady Endre múzeumhoz.
A múzeumban saját idegenvezetőnkön kívül a kurátor is velünk tartott, hogy interaktívan bemutassa Ady életét és munkásságát. Ezek után 40 perc szabadidő állt a rendelkezésünkre, mielőtt tovább indultunk, hogy megcsodáljuk a lélegzetelállító Királyhágót. Innen már csak egy úticélunk volt a szállás előtt, mégpedig megnézni a Bánffyhunyadon található 13. századi kazettás református templomot. A helyiek itt is készséggel vezettek minket körbe a kis templomban.
További fél óra buszozás után érkeztünk meg a szállásra, este hét óra tájt, ahol meleg vacsorával fogadtak minket, mi pedig gyorsan megvacsoráztunk, majd a hamarosan nyugovóra tértünk.
A második napunk is korán kezdődött, de a napfényben úszó Kolozsvár látványáért megérte felkelni. A főtéren érdekfeszítő előadás kíséretében bővítettük tudásunkat Mátyás királyról, majd kívülről megcsodáltuk a szülőházát is. Ezek után megnéztük a csillogó Szamos folyót, majd eltöltöttük egy fél óra szabadidőt a nyüzsgő városban.
A kis szünet után célba vettük a Házsongárdi temetőt, ahol megtekintettük Apáczai Csere János sírját is. A szívünk még húzott vissza a szép városba, de a buszunk már Torda felé fordult. A 13 emeletes sóbánya csodálatos volt, rengeteg sportolási és felfrissülési lehetőséget rejtett magában.
Az idegenvezetést már csak maga a bánya látványa múlta felül. Nagyjából 2-3 óránk volt itt, mire elértünk napunk utolsó úticéljához, a tordai hasadékhoz, melynek szépsége a sóbányáéval vetekedett.
Utolsó reggelink után elbúcsúztunk a szállástól és lassacskán a várostól is, ahogy megnéztük a református templomkertben található fát, ami alatt Ady alkotott. Ezek után már csak Sebesvár romjainak és a csucsai Ady-kastélynak a megtekintése volt hátra.
A várból remek kilátás nyílt, habár a belsejét nem tudtuk megnézni. Az Ady kastélyban újabb előadások vártak ránk, majd még egyszer elsuhantunk a Királyhágó és Nagyvárad előtt, hogy búcsút inthessünk a csodálatos Erdélynek.
Elképesztő élmény volt, ahogy az emberek magyarul szólítottak meg minket. Jó tudni, hogy itt sem felejtik el a nemzetet, és emléket állítanak a magyar hősöknek. Mert ha a határ el is választ minket, lélekben akkor is összetartozunk.
Nagy Emma
Hunyadi János Ének-zenei, Nyelvi Általános Iskola
Comenius
Our project was a bilateral cooperation of Secondary School Nr. 2 from Racibórz, Poland and the Budapest XIV. Kerületi Hunyadi János Általános Iskola. Racibórz and Zugló (XIV. Kerület) are twin cities with very good relationships. The Polish school contacted the Hungarian one in 2010. The secondary school’s major is P. E. and this is the reason why they wanted to cooperate with Hunyadi in the distinct fields of music.
After preparation we started our two year long common work sponsored by the Comenius Program of the European Union which lasted from September 2012. to July 2014. The name of the project is „Brothers in music”. Our aim was to gather knowledge about the music, culture, history and language of the partner nation. The working language of the project is English.At the beginning of the school year the students, the parents and the teachers were informed about the aims of the project and the means of their realization.
Suitable logos were designed by the students. PowerPoint presentations connecting to the project in various aspects were made. With these activities we tried to get the basic idea of our cooperation closer to our students, as well as the most important knowledge about our fellow country, on the other hand we wanted to involve IT into a basically music project.
Accordingly we created a display describing our twin city. There was a day of music in both schools in two different aspects: the Polish partner organized a specific “Day of Hungarian songs” while the Hungarians celebrated the “World day of music” in which additional attention was payed to Polish music. This difference is on purpose: the Polish partner does concrete project activities as they lack musical traditions; Hunyadi, as a partly music school, have many traditions, which were accommodated to the aims of the project. The two alternate views of musical education are typical of the whole project. One of our main points is to learn from each other on this subject. In our point of view this procedure was done in the right way: the Hungarian folk and classical music orientated musical education met the Polish one focusing on children who like singing in a very interesting way. This was rather spectacular in the common concerts during the project meeting in Racibórz and Budapest. In both cities the audience could see a real celebration of music. We sang in each other’s language, altogether we used five language . The concert programs had small differences at the two places mainly because we wanted two show both audiences what we got at the same way.
A trilingual professional musical dictionary was produced in Polish, Hungarian and English in three different order to make looking anything up easier. Language development went further when all students (and teachers) participated in compulsory language lessons about the partner’s language. The knowledge we got was used several times, however our language use, because of the difficulties of both languages, remained on the level of everyday gestures like greetings. Still a new language with totally unknown structure, pronunciation, different characters was a new experience even at a low level for our students.
Now let's write about the project meeting in Racibórz between 12. 04. 2013. and 21. 04., when Hungarian 6th to 8th graders from Hunyadi’s Grand Choir participated, and the second visit, which was in Budapest between 18. 10. 2013. and 27. 10. At both occasions we had a visit at the local council who also helped us during our stay. We thank them for their hospitality.
The meetings had several goals. Our general aims were to get knowledge about the culture, history, sights, language, attitude and other features of our partner nation.
The specific goal was to get knowledge about the musical culture and education of music at school of the other nation. We presume these goals were reached using the present opportunities.
We accomplished several activities together with the local school's students. We managed to get to know their school (most interestingly the Polish way of integrated education and Hungarian music teaching), we did common art, sports and entertainment activities. Our students were hosted by local families. During all these things the children were forced to use their foreign language knowledge. Their communication skills developed according to the opinion of all of them.
In Poland we left Racibórz several times and made trips to places like Wroclaw and Krakow, which are part of World Heritage. In Hungary we focused only on Budapest. At the end of both meetings we left crying and laughing at the same time.
Comenius photos - Hungary (.ZIP file) Comenius photos - Poland (.ZIP file)
Comenius
Projektünk bilateriális együttműködése volt a lengyel Racibórzi 2. Számú Gimnáziumnak és a Budapest XIV. Kerületi Hunyadi János Általános Iskolának. Racibórz és a XIV. kerület testvérvárosok nagyon jó kapcsolatokkal. A lengyel iskola kereste meg a magyart 2010-ben. A középiskola testnevelés tagozatos, éppen ezért akart együttműködni a Hunyadival az ettől eltérő zenei téren.
Az előkészítés után elkezdtük kétéves közös munkánkat az Európai Unió Comenius Programja támogatásával, amely 2012. szeptemberétől 2014. júliusáig tartott. A projekt neve „Brothers in music”. Célunk az volt, hogy tudásra tegyünk szert a partner ország zenéjével, kultúrájával, történelmével és nyelvével kapcsolatban. A projekt munkanyelve az angol.
A tanév elején tájékoztattuk a tanulókat, szülőket, tanárokat a projekt céljairól és azok megvalósulásáról.
Megfelelő logókat terveztek tanulónk. Projektünket több szempontból érintő PowerPoint bemutatók készültek. Ezekkel a tevékenységekkel megpróbáltuk közelebb vinni együttműködésünk alapötletét tanulóinkhoz, csakúgy, mint a legfontosabb tudnivalókat a másik országról, másrészről be akartuk vonni az informatikát egy alapvetően zenei projektbe.
Kiállítást készítettük, mely bemutatja testvérvárosunkat. Zenei napot tartottunk mindkét iskolában két külön megközelítéssel: a lengyel partner külön „Magyar éneklő nap”-ot tartott, miközben a magyarok a Zenei világnapot ünnepelték melyen külön figyelmet fordítottak a lengyel zenére. A különbözőség szándékos volt: a lengyel partner célzott projekttevékenységeket végez, mert nem rendelkeznek zenei hagyományokkal; a Hunyadinak, mint részben zenei iskolának, sok hagyománya van, melyeket hozzá igazított a projekthez. A két eltérő megközelítése a zenei oktatásnak jellemző a projekt egészére. Egyik fő szempontunk, hogy tanuljunk egymástól ezen a téren. Nézetünk szerint ezt sikerült jól véghez vinni: a magyar nép- és komolyzenei beállítottságú zeneoktatás nagyon érdekesen találkozott a lengyellel, mely az énekelni szerető gyerekre fókuszál.
Ez igen szembetűnő volt a racibórzi és budapesti projekt találkozók közös koncertjein. Mindkét koncerten a zene igazi ünnepét láthatta a közönség. Énekeltünk egymás nyelvén, összesen öt nyelven szólaltunk meg. A koncertműsorok kevés eltérést mutattak egymástól főleg azért, mert mindkét közönségnek ugyanúgy meg akartuk mutatni, amit tanultunk.
Létrejött egy háromnyelvű szakmai zenei szótár lengyel, magyar és angol nyelven három különböző nyelvi sorrendben, hogy a kereshetőséget megkönnyítsük. A nyelvi fejlődés ennél is tovább ment, mikor az összes tanuló (és tanár) kötelező nyelvi képzésen vett részt a partner ország nyelvéből. Az ott szerzett tudást többször használtuk, bár mindkét nyelv nehézségei miatt a nyelvhasználat szintje megmaradt a mindennapos gesztusok szintjén, mint például köszöntések. Mégis, egy új nyelv megismerése, annak teljesen ismeretlen szerkezetével, kiejtésével, különböző betűivel új élmény volt még alacsony szinten is tanulóink számára.
Most következzen a racibórzi projekt találkozó leírása, melyen 2013 .04. 12. és 04. 21. között a Hunyadi Nagykórusának 6-8. évfolyamos diákjai vettek részt, valamint a második találkozóé, mely Budapesten volt 2013. 10. 18. és 10. 27. között. Mindkét alkalommal látogatást tettünk a helyi önkormányzatnál, akik segítettek bennünket kint tartózkodásunk során. Köszönjük vendégszeretetüket.
A találkozók többcélúak voltak. Általános célunk volt, hogy tudásra tegyünk szert a partner ország kultúrájáról, történelméről, nyelvéről, viselkedési szokásairól és egyéb jellemzőiről. Konkrét célunk volt, hogy tudásra tegyünk szert a másik nemzet zenei kultúrájáról és oktatásáról. Szerintünk a célok megvalósultak ezen alkalmak felhasználásával.
Több tevékenységet is végrehajtottunk a helyi diáksággal. Sikerült megismernünk iskolájukat (leginkább a lengyel integrált oktatást és a magyar zenetanítást), közös művészeti, sport és szórakoztató tevékenységeket végeztünk. A diákokat helyi családok látták vendégül. mindezek során a gyerekek kénytelenek voltak használni idegen nyelv tudásukat. Kommunikációs képességeik fejlődtek mindnyájuk szerint.
Lengyelországban többször is elhagytuk Racibórzt és kirándulásokat tettünk olyan helyekre, mint Wroclaw és Krakkó, melyek a világörökség részei. Magyarországon Budapestre koncentráltunk. Mindkét találkozó végén sírva és nevetve távoztunk egyszerre.
A projekttermék, melyet létrehoztunk egy DVD, mely tartalmaz minden látogatásról fotókat, videókat, a budapesti koncert felvételét és egy angol nyelvű leírást a projektről. Aki szeretné, annak lemásoljuk, ha egy a nevével ellátott írható DVD-t lead a titkárságon.
Comenius fényképek - Magyarország (.ZIP fájl) Comenius fényképek - Lengyelország (.ZIP fájl)
Alapítvány
Hunyadi Alapítvány
Adószámunk:
19010203-1-42
Számlaszámunk:
11714006-20249393
Kérjük, támogassák iskolánkat!
Köszönjük!
Iskolai étlap
Tisztelt Szülők!
Az aktuális iskolai étlap minden hónapban megtalálható az "Ebédbefizetés" menüponton belül, az „Aktuális étlap”-ra kattintva.
Köszönjük szíves figyelmüket.
Hunyadi Alapítvány
A Hunyadi Alapítvány támogatási lehetőségei
Alapítványunkat anyagilag támogatni a Hunyadi Alapítvány 11714006-20249393 számú számlára való átutalással vagy befizetéssel lehet. Postai készpénz-átutalási megbízást ("csekk") az iskola portáján vagy az irodán lehet kérni.
Ezúton szeretnénk megköszönni a szülők támogatását (adójuk 1%-át), mellyel gyarapították alapítványunk vagyonát. Ha Ön is fel kívánja ajánlani adója 1%-át a Hunyadi Alapítvány javára, akkor az itt letölthető dokumentum segítségével megteheti. Köszönjük!
A Hunyadi Alapítvány működése, céljai
Alapítványunk 1989. október 10-én jött létre. Alapító tagok a tantestület tagjai voltak.
Az alapítvány célja:
a. az iskolában folyó nevelő-oktató munka tartalmi és tárgyi feltételeinek korszerűsítése
b. az iskolában folyó kulturális és sportélet feltételeinek javítása
c. szakmai tanulmányutak részbeni finanszírozása nevelők vagy tanulók részére
d. kiemelkedő tehetségű tanulók speciális fejlődési lehetőségeinek támogatása
Az alapítvány működése:
Az alapítvány kezelője a Kuratórium, melynek tagjai:
3 szülő, a Szülői Munkaközösség tagjai
2 pedagógus az iskola tantestületéből
Az alapítvány hozzájárul a gyerekek táborozásához, az iskolai kirándulásokhoz.
Támogatja: az év végi jutalmazásokat (könyvvásárlás), a tanulmányi versenyek és a hangszeres vetélkedők résztvevőit.
Hozzájárul az énekkari szereplésekhez (gyermekek utaztatása).
Az elmúlt tanévben jelentős összeggel támogatta a "Hunyadi hét" rendezvényeit.
Délutáni programjaink
Hunyadi János Ének-zenei, Nyelvi Általános Iskola
2018/19-es tanév szakkörei, szabadidős elfoglaltságai
Iskolánk által szervezett délutáni foglalkozások
Kreatív műhely 2 - 5. osztályos tanulók számára- Komáromyné Morschhauser Krisztina
Kiskukta szakkör a 4. évfolyamos tanulóknak
ÖKO szakkör negyedikeseknek
Történelem szakkör a 6. és a 7. évfolyam tanulóinak
Énekkar felső tagozatos tanulóknak- Nagykórus- Igaliné Büttner Hedvig
Énekkar alsó tagozatos tanulóknak- Kiskórus- Kohlmann Márta
Iskolánk pedagógusai tehetséggondozó és felzárkóztató foglalkozásokat tartanak a következő tantárgyakból:
magyar, matematika, történelem, angol
Iskolánk sportkörei
Tömegsport keretében foci az alsó tagozatos tanulóknak
Tömegsport 7. és 8. évfolyam részére- Novák Edit
Szivacs kézilabda az 1. évfolyamos tanulóknak- Csizmadia Attila
Gyógytestnevelés 1-8. évfolyam részére- Pataki Orsolya
A zeneiskola által az iskolánkban tartott hangszeres órák
Zongora- Dr. Domjánné Kiss Adél, Forrai-Karajz Júlia, Tiszay Katalin, Elmauer József
Cselló- Lipták Zsuzsanna, Gulyás Gabriella
Hegedű- Schuster Csilla, Bujdosó Emese
Harsona- Sztán Tivadar, Hegyi Gábor
Klarinét- Papp Márton
Fuvola- Karácsony Erika
Szolfézs- Baris Orsolya, Milibákné Megyesi Éva
Korrepetíció: Orbán Zsuzsanna
Önköltséges szabadidős tevékenységek
Sakkszakkör: Sakksarok Oktatási és Sport Egyesület foglalkozásai kezdőknek és haladóknak
Gyermekjóga: tanfolyam 6-12 éveseknek
Íjászat: Árpád Népe Hagyományőrző Egyesület
Karate: KSI Karate Szakosztály- ARASHI Sportclub
Tánc: Vitalitás Tánc és Sport Egyesület
Akrobatikus Rock & Roll és Formációs Tánc
A tanórák rendje
A tanórák rendje:
- 7:45 - 8:30
- 8:45 - 9:30
- 9:45 - 10:30
- 10:40 - 11:25
- 11:35 - 12:20
- 12:40 - 13:25
-
13:30 - 14:15
Azonos órák esetén a szaktanár a 6., 7. órát összevontan tarthatja.
- Délutáni tanulási idő: 14:45 – 15:45
A TANÉV HELYI RENDJE
A TANÉV HELYI RENDJE 2023/2024.
A munkatervben rögzített időpontok változhatnak, illetve egyes események elmaradhatnak!
Tanítási év: |
2023. szept. 1. – 2024. jún. 21. |
Első félév vége: |
2023. jan. 19. |
|
|
Tanítási szünetek |
|
Őszi szünet: |
|
szünet előtti utolsó tanítási nap |
2023. okt. 27. |
szünet utáni első tanítási nap |
2023. nov. 6. |
Téli szünet: |
|
szünet előtti utolsó tanítási nap |
2023. dec. 21. |
szünet utáni első tanítási nap |
2024. jan. 8. |
Tavaszi szünet |
|
szünet előtti utolsó tanítási nap |
2024. márc. 27. |
szünet utáni első tanítási nap |
2024. ápr. 8. |
|
|
Tanítás nélküli munkanapok |
|
Nevelőtestületi nap |
2023. okt. 6. |
Pályaorientációs nap |
2023. október 10. |
Kerületi továbbképzési nap |
2024. február 15. |
DÖK-nap |
2024. június 17. |
Értekezletek |
|
Szülői értekezletek |
|
1-4 évfolyamok |
2023. szeptember 4. 1700 |
5-8. évfolyamok |
2023. szeptember 5. 1700 |
|
|
8. évfolyamos tanulók szüleinek |
2023. október 17. 1700 |
|
|
Félévi szülői értekezletek |
|
1-4. évfolyam |
2024. január 30. 1700 |
5-8. évfolyam |
2024. január 31. 1700 |
|
|
Fogadóórák |
2023. november. 06. 1700 – 1800 |
|
2024. március 04. 1700 – 1800 |
Eseménynaptár
SZEPTEMBER
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Tanévnyitó ünnepély |
szept. 1. 800 |
Első tanítási nap |
szept. 1. |
1-4. évfolyam szülői értekezlet |
szept. 4. |
5-8. évfolyam szülői értekezlet |
szept. 5. |
Szülői választmány alakuló ülése |
szept. 14. 1700 |
Intézményi Tanács ülése* |
szept. 14. 1800 |
A mese napja |
szept. 29. |
Családi nap |
szept. 30. |
Pályaorientációs mérések |
szept. 19 - okt. 11. |
*Az Intézményi tanács évente háromszor ülésezik a saját munkatervében meghatározottak szerint
OKTÓBER
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
A zene világnapja |
okt. 2. |
Állatok világnapja |
okt. 3. |
Az aradi vértanúk emléknapja |
okt. 5. |
Nevelőtestületi nap 1.TNM |
okt. 6. |
Pályaorientációs nap . 2.TNM |
okt. 10. |
8. évfolyam szülői értekezlet |
okt.17. |
Az 1956-os forradalom és szabadságharc évfordulója |
okt. 20. |
Tökfaragó verseny |
okt. 24. |
Halloween |
okt. 27. |
Őszi szünet |
okt. 28 – nov. 5. |
NOVEMBER
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
|
Márton-nap |
nov. 10. |
|
Angol szövegértési verseny |
nov. 13. |
|
Nyílt nap |
nov. 15. |
DECEMBER
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Mikulás |
dec. 6. |
Diákparlament |
dec. 11. 1330 |
Adventi koncert |
dec. 11. |
Luca-nap |
dec. 13. |
Osztálykarácsonyok |
dec. 21. |
Téli szünet |
2023. dec. 22. - 2024. jan.7. |
JANUÁR
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Tanítási év első félévének vége |
jan. 19. |
A Magyar Kultúra Napja |
jan. 22. |
Sulileső – ismerkedés az iskolával |
jan. 25. |
Félévi értesítők kiosztása |
jan. 26. |
Vers- és prózamondó verseny (alsó) | jan. 30-31. |
5-8. évfolyam szülői értekezletek |
jan. 31. 1700 |
1-4. évfolyam szülői értekezletek |
jan. 30. 1700 |
FEBRUÁR
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Iskolai farsang |
febr. 9. |
Valentin-nap |
febr. 14. |
3.TNM Pedagógiai napok bemutató órái |
febr. 15. |
Nyílt nap leendő 1. osztályosoknak |
febr. 22. |
A kommunista és más diktatúrák áldozatainak emléknapja |
febr. 26. |
Leendő 1. osztályosok zenei képességvizsgálata |
febr. 26-27. |
Sulileső – ismerkedés az iskolával |
febr. 29. |
MÁRCIUS
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Kimeneti kompetencia mérések |
márc. 3 - jún. 6. |
Az 1848-49-es szabadságharc évfordulója |
márc. 14. |
St. Patrik - nap |
márc. 18. |
Sulileső |
márc. 21. |
Tavaszi szünet | márc. 28 - ápr. 7. |
ÁPRILIS
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Költészet napja |
ápr. 11. |
Angol nyelvi vizsga 7. évfolyam |
ápr. 12. |
A holokauszt áldozatainak emléknapja |
ápr. 16. |
Leendő 1. beiratkozása |
ápr. 18-19. |
Fenntarthatósági témahét |
ápr. 20-26. |
MÁJUS
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Tanulmányi kirándulás alsós |
máj. 10. |
„Határtalanul” utazás tervezett időp. |
máj. 16-18. |
Évzáró koncert |
máj. 27. |
JÚNIUS
ESEMÉNY |
IDŐPONT |
Nemzeti összetartozás napja |
jún. 4. |
Felsős tanulmányi kirándulás | jún. 7. |
Hunyadi éj |
jún. 14. |
4. TNM. DÖK-nap - sportnap |
jún. 17. |
Ballagási próba |
jún. 20. |
Ballagás |
jún. 21. 1800 |
Tanévzáró ünnepély |
jún. 25. 800 |
A 2023/2024-ES TANÉV EBÉD-BEFIZETÉSI RENDJE
EBÉDBEFIZETÉS
Az ingyenesen étkezők is kötelesek az étkezés tényét jelezni!
2024. szeptemberi speciális/diétás étrend rendelés (PDF dokumentum)
Ebéd ügyintézés és lemondás:
Bodnár Katalin, üzemeltetési koordinátor: 06-30-737-0276
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Szabóné Tolvaj Éva, titkárság: 06-30-866-2403
Iskola kódja: 1209
>> Étkezési igénybejelentő (igénylés és módosítás esetén) letöltése <<
Húsmentes péntek fenntarthatósági program (PDF dokumentum)
Az aktuális étlapok a https://www.hungast.hu/etlapok oldalon is elérhetőek az intézmény nevének kiválasztása után.
Benke Fruzsina
Dietetikus
HUNGAST Csoport-Hungast Elamen Kft.
mobil: +36-20-852-7956
E-mail:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ebéd (bal sáv)
Iskola kódja: 1209
Ebédlemondás:
Bodnár Katalin
(30) 737-0276
FIGYELEM! VÁLTOZÁS!
Teljes díjas 2023.09.01-től
3x-i étkezés 889 Ft/nap
2x-i étkezés 737 Ft/nap
1x-i étkezés 585 Ft/nap
Normatív (50%-os)
3 gyerek vagy több, tartós beteg
3x-i étkezés 444,50 Ft/nap
2x-i étkezés 368,50 Ft/nap
1x-i étkezés 292,50 Ft/nap